Dagens fråga!

Jag fattar inte...Hur fick du så långt hår om du har bytt kön?Du ser fortfarande ut att vara en man... Alltså om man kollar ansiktet .Vad menar du med undersökning om du ska byta kön, kan man undersöka om man är en kille eller tjej inuti eller vadå? Hoppas du svarar :)


* Undersökningen som man går igenom tar X-antal år och är en väldigt lång process, där man får träffa en mängd av olika Psykologer som är inriktade på just Transexuallism. Ihop ställer dem en diagnos att person ''lider av en sjukdom och är Transexuell. När diagnosen väl är klar skickar man den vidare till ett sjukhus (kommer inte ihåg namnet) för att utföra köns bytet, men det är en annan ''hisoria''.

* Anledningen till att jag fortfarande ser ut som en man i ansiktet är för att jag inte börjat ta hormoner, när jag väl börjat med hormoner kommer bröst växa och jag får kvinligare former.


* Sen till håret, det mesta är inte mitt riktiga hår utan löshår jag använder mig av som jag köpt från Rapunzell Of Sweden. Jag har både Clips och sånt man bränner fast i sitt orginal hår och det är anledningen till att jag har så långt hår :)



Hoppas jag kunnat besvara din fråga och undrar ni mer så är det bara fråga på, så ska jag försöka svara så gott jag kan. :)