Frågor!

Det har kommit en hel del funderingar och frågor om det som var och detta jag nu ska gå igenom. Tänkte att jag tar upp några av dem iaf :)


När kände du att du var i fel kropp?
Jag har alltid känt att jag vart annorlunda på nåt eller annat sätt. Jag har aldrig haft något vidare intresse för bilar eller farlig/häftiga pokemon, för min del var det de sötare pokemonen som tex: Togepi eller mjukedjur ^^'
Men eftersom utredningen inte har påbörjat än kan jag inte heller ge ett tydligt svara, men jag har alltid kännt att något inte stämmer.


Vad var fejk och vad var sanning ang Mr: Lip?
Som jag tidigare berättat så var Mr: Lip en överdiven karraktär av den jag var innan min bror gick bort. Jag har inga ekonomiska problem utan köper det jag behöver och mycket de jag videobloggat om tycker jag, FAST i milldare grad! 


Billigt eller Dyrt?
Spelar ingen som helst roll, huvudsaken är att det är snyggt, men jag föredrar lite dyrare saker och det har jag alltid gjort. Jag är en liten finsmakare och de kommer jag nog inte ändra på. Men jag kan utan några osm helst problem kombinera billigt och dyrt. Men jackor kommer jag nog alltid handla för X-antal 1000 ^^
Jag säger inte att det är så, men oftast är dyrare plagg högre kvalité på och lite hållbara. 


Hur tror du folk kommer bemöta dig?
Det är olika till indevid, de som bemöter mig trevligt kan jag givetvis umgås med. Men de som är otrevliga ser jag inte någon som helst anledning till att umgås med, både för deras skull och min egna.


Är du pengar fixerad?
Haha, nja lite grann, beror på vad saken gäller. Men pengar är viktigt om man vill klara sig bra här i livet, kanske ni förstår lite hur jag menar :)


Jag antar att du inte kommer behålla ditt pojknamn och undrar om du funderat ut något nytt?
Givetvis har jag det! Men jag har även en tanke på att behålla namnen jag fått, MEN i femenimabeteckningar eller vad det heter haha!


Vad har du för verkliga mål?
Just nu är mitt mål att genomföra utredningen, sen kan jag lägga ner tid till annat tex: Musik etc.... 


Begravningslåten Älskade lillebror, vad betydde den för dig?
Just då inte så mkt, jag var i min egna lilla värld när jag stod på scenen och sjöng den. Jag kände mig patetisk och löjlig. Men nu i efterhand då jag spelade in den på nytt betyder den mer eftersom det finns känsla i den.


Vem är du egentligen och vad kommer du blogga om i fortsättningen?
Jag är en glad person som ofta vill se ljuset även om det ser mörkt ut, jag vill hjälpa allt och alla för att få en någolunda bättre värld. Bloggen kommer inte förändras utan fortsätter blogga om allt som involverar i mitt liv, Shopping, Party, Shoppingtips etc.... MEN 100% ärlighet eftersom nu är masken äntligen avtagen och nu kan jag vara den jag egentligen är.
1 amanda :

skriven

sjukt fin blogg!