Lyckat köp!

Hej på er, japp då är man hemma från en underbar shoppingdag ihop med föräldrarna och var riktigt kul. Tack och lov var det betydligt mindre folk, så påfrestningen var inte allt för jobbig att gå där heller :) Men nåt som är lite smått irriterande är när folk ska gå efter en och hålla på att dumma sig, ser det som onödigt. Vist att vara Transexuell väcker reaktioner, men man kan väl ändå hålla det på en någolunda professionell nivå eller? Aja sker nåt liknande nästa gång kommer jag säkert gå fram till dem och säga nåt liknande som:


Ja, jag är Transexuell och jag ska göra ett könsbyte. Nu vet du det och kan kanske lägga energi på det du kom hit för att göra.


Aja skit samma, orkar inte lägga ner energi på det för då blir jag bara piss off. Iaf en lyckad dag i Skövde, bortsett från vissa detaljer och påväg ut träffade jag på Jennifer och Jerika :) Blev jätte glad och var jätte kul att se dem faktiskt :) Men nu sitter man här, Pappa köpte med sig lite gosaker från ett kondis och ska inom kort göra dem sällskap vid bordet. Iaf som ni med ser hittade jag skor, dock inte de jag tänkte från början, men dessa kommer bli minst lika bra med ;) Nu ska jag sätta mig hos dem så hörs vi mer sen, pöss på er! :)




1 Vickan:

skriven

jag tittade in på din blogg och har läst lite här och där och du verkar har en rolig intressant blogg :) Ville säga hej innan jag går vidare.. Jag kommer nog tillbaka och läser :)