Det säkra före det osäkra!

Jag höll på att glömma bort er HAHAHA!!! Inte bra men kom på er nu och kan meddela att jag är hos Daddy & Mommy!!! De har vart så gulliga och köpt mjölk till mig :D De vet verkligen vad jag behöver och samt att de hade fyllt på mitt konto igen ^^' Ja man tackar och bockar lovely<3 Att bero på nåt helt annat, jag skulle få middag hos syrran, kyckling stod de på menyn och när jag kommer in så ser jag att hon hållerp å att värmer en hel kyckling!!! Så jag sket rätt snabbt att äta där för de skulle ta minst 1 timme innan de blev klart och sen var de första gången hon gjorde det och jag vill inte paja min mage så den kolapsar så kände de var bättre äta hemma HAHAHA!!! Sen hur de blev vet jaginte men de lär jag få höra sen, aja allt för mig tjaaaaaaaaaaaao! ;D


1 Anonym:

skriven

Asså jag tycker så synd om dig!!!! VERKLIGEN. Du kommer inte komma nånstans i livet. Lever på dina stackars föräldrar. Ta tag i saker själv för fan. Ska dina föräldrar fortfarande ge dig pengar varje dag när du är 40? Pinsam är vad du är.