I need new gol!

Sitter nu hemma hos Daddy & Mommy för mitt piss internet funkar inte där hemma............. Jag tror seriöst de spökar där för jag har full mottagning men når ändå inte fram o_O' Läskigt eller? ^^'
Än så länge har de inte hänt nåt farligt som tur är och det är jag glad för!!!
Iaf jag sitter och funderar över livet...........Det är rätt så tråkgit jag känner att jag uppnåt mycket mål jag har haft och undrar vad 2012 nya mål ska bli hm.......... Jag skulle kunna skriva upp 10 punkter och sen gå tillbaka hit i slutet av året och se vad jag har nåt upp till ;) Får skirva de punkterna sen när jag kommer hem =DIaf har jag med tänkt på en sak, alltså förut bloggade jag minst 7 gånger om dagegen och sen gick de ner till 4 och nu har de pendlat upp och ner som ni kanske märkt..............
Jag ska försöka skärpa mig och det säger jag varje gång men om jag säger såhär!!! Jag ska försöka blogga 7 gånger som förut och minimum är 5 inlägg utifall jag har en spekad dag ;) Aja nu ska jag traska hemåt och tänka på 10 saker jag ska utföra innan året är slut tjaaaaaaaaaaaaao! ;D