It's a new year! 1/1

Hej och välkomna hit både gamla och nya läsare!!! Alltså jag har gjort nåt hel knäppt och hur jag gjorde vet jag då inte HAHAHA!!! Det jag kan tipsa er om är att inte pilla med en blogg när man är stup full och försöka göra nån nytta eller nåt HAHAHA!!! Just nu bloggar Sara åt mig för jag är för packad för att kunna skriva och därför låter jag henne får ''gästblogga'' eller nåt ;) För er som inte vet var jag med släkten men nu är jag hos Linda och har värsta partyt och jag lär inte komma ihåg nåt av detta imorgon HAHAHA!!! Nu ska jag in till köket och mingla så nu får Sara blogga!!!!


Hej alla blogg läsare Sara här alltså som ni märker är han as full och hur detta slutar vet jag då inte............. Slutar säkerligen med att jag får följa honom hem eller nåt............. Ni osm inte festat med honom förut ska vara rätt så glda och speciellt vid nyår då det blir för mycket som nu men även det har sin charm eller nåt ^^' Själv tycker jag det är ett under att han står på sina ben eftersom han har tagit 1 vodka flaska, 3 X-idrar och 2 vinflaskor................. Alltså värre än förra året och de värsta är att han inteä r klar än jag tror jagk ommer mörda honom eller nåt men ska försöka låta bli!
Just det av någon konstig anledning ville han byta bloggnamn till Mr: Lip och varför får ni nog svar i morgon om :) Måste även säga att hans syster gjort ett fint jobb med bloggen hans! Aja nu ska jag se till så han inte gör nåt dumt ha det bra allihopa kramar Sara! :)