Lucky me! 17/1

Go morgon alla små korvar där ute i världen!!! Nu är man klar efter ett skönt 2 timmars pass på gymmet påväg hem för att ta en efterlängtad Shake!!! Ska eventuellt på ett viktigt möte idag dock inte sagt när men det blir nog bra oavsett ^^ Det var nåt jag tänkte på men glömde jag bort det iaf i helgen blir det troligen utgång om det inte blir krock med en annan sak som måste göras............. Men oavsett om det blir krock eller ej kommer jag få en awesome helg lucky me or something HAHAHA!!! Allt för mig hörs sen tjaaaaaaaaaao! ;D


Ps: 2 dagar kvar!!!


1 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

Hejsan, allt bra idag? :)

3 Madelene:

skriven

Hejdär snygging! :D jätte gullig blogg!! Hade blivit jätteglad om du hade tid och ville kolla in min..? :')



TIPS TIPS : tjäna ruskigt mycket pengar på din blogg. Dessutom kan jag garantera att det funkar! iaf för mig! Så om du vill tjäna pengar på att skriva om din vardag, (eller det du skriver om) - kolla in det här: http://madelenerehnvall.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-bloggen-inte-sa-svart-som-de.html

5 Linda:

skriven

Nice blogg!

2 LouiseMonica

skriven

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram ♥

4 LinhThorngren

skriven

Gillar din blogg starkt ! Hoppas du har en bra dag !

Kolla jätte gärna in min blogg ! kram !

6 Amelie

skriven

Hej!



Har precis rensat min garderob och det har dykt upp massa nya grejer i min bloppis så som jackor, toppar, koftor, klackar etc etc! Inlägget är långt!

Kolla gärna in och se om du hittar något.



http://keilema.blogg.se/2012/january/snygg-dunjacka-allt-ska-bort-nyrensad-gar.html#comment



Mvh Amelie