Lycka för mig är!

Lycka kan man känna på många sätt och av olika anledningar!!!
Det kan vara att man fått sin lön, att man blivit faster/moster, vunnit på lotto, köpt en ny bil, har en välbesökt blogg, klarat ett prov, kommit in på rätt gymnasium, fått sitt drömjobb, en ny mobil, en splitter ny iPad eller att man blivit utbjuden på en fin middag!!! Listan kan vara lång och finns säkerligen mer än det jag tagit med här ;) Men det jag tig med här är bara kortvarig lycka och inget livslångt.............
Så vad är lycka för mig då?
Folk som känner mig vet om att jag har antingen de ena eller det andra som jag tog upp men då är frågan, gör det mig riktigt lycklig? Jag kan svara ärligt på det och säga ja mina pengar, ni mina läsare, mina jobb möjligheter jag fått och allt jag kan unna mig!!!
Självklart gör de mig lycklig men inte för all framtid, jag är glad att jag har dem och fått chansen att få dem men det inte evig lycka utan kortvarig lycka endast!!!
Det som gör mig lycklig och gör alla människor lyckliga en längre period är Love!!! ;) Jag skulle kunna klara mig utan alla mina saker men utan kärlek Nej inte en chans och vad jag menar med detta säger jag inte nu!!! Inom viss tid kommer jag berätta och ni kommer förstå!!! ;)