Matte är som en könssjukdom!

Imorse när jag stod i duschen kom jag på världens sjukaste teori som mycket möjligt kunna stämma in med HAHAHA!!! Egentligen är matte som en könssjukdom och då undrar ni givetvis hur jag menar vilket jag ska glatt berätta för er här och nu!!! ;)


Steg 1: Både matte och könssjukdommar är ingenting man väljer att ha frivilligt om man inte är riktigt frisk i huvudet................. Men man har ett val att antingen så skydda man sig eller tar man bort ämnet (matte)!!! ;)

Steg 2: Iaf när man tror sig veta att man har hiv eller klamydia etc så letar man upp massor av fakta för att verkligen garantera sig om att det kan vara det och är välförberedd att det kan vara hiv eller klamydia............ Precis som matte så pluggar man på provet innan så man ska garantera kunna så man ska få antingen G eller Mvg!!! ;)

Steg 3: När väl provdagen eller tiden hos ungdomsmotagningen är här så ska man göra sitt proiv/test och sen vänta i minst 1 v innan man får beskedet att man antingen fått IG eller Mvg/Negativt eller posetivt svar!!!

Steg 4: Då man får beskedet som skiljer de olika parterna åt, antingen får man IG, G, VG eller MVG/Svaret är posetivt eller negativt ;)


Jag säger då det stackars människa som får MVG och Posetivt svar samma dag, då hade jag vart glad om jag vore ett IGbarn HAHAHA!!!