My Copycats!

Jag vill klargöra en sak för er alla!!! Det är många som har blandat ihop mig med dessa 2 personer under mig på bilden!!! Vilket jag inte gillar av olika anlendingar vilket jag ska dra för er  här och nu!!!

1 Vi är inte lika någonstans!!! 

2 Vi lever sjukt olika liv!!!

3 Viktigaste av allt, jag är rikare än båda dem där 2 fjortisarna vilket gör mig inte ens i närheten lik nån av dem!!!

Sen så finns det 2 saker till, en av dem är arbetslös och lever fattigt liv, den andra jobbar och det är 2 liv jag aldrig i hela mitt liv skulle kunna tänka mig leva i!!! Aldrig någonsin under några som helst omständigheter!!! Bara tanken får mig att rysa i hela kroppen UH!!!


Så jag tycker de kan sluta upp med att spela Wannabe's just beacus there's only one of me!!!
Den ända likheten vi har med varandra är att vi är bloggare och det är den ända jag kan se om jag nu måste välja!!!