Svar på tal!

Fick många reaktioner till min mail då jag tidigare hade skrivit om att jag inte har nåt emot att föräldrar pushar sina barn till att bli barnmodeller och att jag med skulle kunna tänka mig gå samma väg!!! Ska berätta det här och nu tänkte jag!!! ;)
Innan man tar sitt körkortet måste man först ta körlektioner och ha en körlärare vid sidan om och föräldrar som ligger aktivt med körningen för att man ska lyckas!!! Det är samma med barnmodeller!!! Den ända skillnaden är att alla kan ta körkort men alla kan inte bli modeller därför är det olika krav på det olika sakerna och därför man ska börja så tidigt som bara möjligt!!!

Redan som 6 åring började jag tävla inom musik, för att ''lansera'' mig och tappade av det vid 12 års ålder då jag började med simmning. Men höll på lite vid sidan om. Vid 15 årsålder fick en producent tag på mig och efter det har det gått frammåt.
Men under den tiden från jag var sex har jag laggt ner 2-3 timmar inom sången varje dag!!!
Det är ett måste om man ska bli nåt inom musiken. Man får behärskning på rösten och kan styra den som man själv vill!!! ;) Givetvis som i simmning har man 1 eller 2 tränare och inom musiken har man sångpedagog!!! Det är ett måste för att utvecklas de fixar det man inte själv ser tex magstöd stämmband etc............

Av denna anledning tycker jag det inte är fel att man hjälper sitt barn även om barnet är väldigt ungt. Målet som förlder är attt lansera barnet och få den framstå som en stjärna och samt göra den till det. Hårt arbete ligger bakom allt vilketi ntem ånga förstår man kan inte få MVG bara av ett kladd papper mångai nlämningar behövs tills man ser hur man ska bära sig åt!!! ;)