Take me home!

Go kväll alla små readers!!! sitter nu på bussen hem till Skövde ska bli as nice att komma hem!!! Dagen med Ewa var hur nice som helst och mycket skratt blev det för den delen med!!! ;) Jag ar bestämt mig att jag ska ut och träffa alla mina vänner desto mer!!! Man ska faktiskt hinna med alla och då har jag nåt att blogga om och göra under Söndagar som alltid är så trista i vanliga fall HAHAHA!!! Aja nog om de ^^ Ewa och jag åt på en hel mysig resturang och är nog första gången i mitt liv som jag åt Indiskmat!!! För er som inte gjort det råder jag verkligen!!! Det är minst lika gott som Kina tycker jag iaf och ligger på samma prisklass som Thai som Emma och jag ääääääääääälskar!!! ;) Så mitt nästa mål är att få henne att prova Indiskmat för de var mumma tror de kommer gå bättre än Sushi HAHAHA!!! Hörs sen  tjaaaaaaaaaaaaaaao! ;D