Svar på tal!

Fick en fråga av en läsare om jag kunde vara vän med vem som helst och tänkte jag skulle svara på det här och nu!!! ;)

Nej jag kan inte vara vän med vem som helst av den enkla anledning att nu vet alla vem man är och vet om ens ekonomiska förhållande vilket gör att det är viktigare med att ha rätt bekantskap eftersom det finns folk som mer än gärna utnyttjar ens ekonomiskatillgångar eftersom de vet om via bloggen att man lever ekonomiskt.............. Till skillnad för ca 1 årsen då ingen viste vem man var eller hur min ekonomi låg till så var det inte på samma sätt........... Så vist jag saknar det självklart då jag var okänd..............
Men det som är posetivt är att man avslöjar snabbt vilka som är sanna och vilka som är falska vänner!!!Nej jag kan inte vara vän med vem som helst............. För ändast de närmaste vet om vem jag är både som bloggaren Mr: Lip och som privatperson!!!