Vi är olika hundraser! 12/1

Woooooho gomorgon på er alla små korvar stora som små jag är as glad och vet inte varför.............. But I just love it!!! Gymmade som vanligti dag och det gick bara fint som vanligt ;) Att bero på det Syrran hade fått en ny säng eller köpt och vi båda somnade i den och hon vakna av att jag nästan knuffa ut henne HAHAHA!!! Det som är ett mysterium som både jag, Becci och syrran tycker är att sängen är 2 meter men när vi lägger oss i den så kan vi nästan nå ut med våra fötter o_O' Konstigt de där och sen jag vet inte hur vi kom in på det men vi började prata raser och att vi människor är olika hundraser de som är längre än oss är Grandisar och jag som är kort för att vara kille är en Dvärgpudel HAHAHA!!! Men syrran som är kortare än mig är en Pigme HAHAHA!!! Vi skrattade as länge åt de och ja vi vet vi är störda men vi älskart!!! ;) Aja ska fixa mig nu hörs mer sen tjaaaaaaaaaaaaaao! ;D