Zoon back in Skövde!

Hej på er alla små korvar!!! Nu sitter jag på bussen påväg hem eller inte riktigt men nästan är iaf hemma inom kort om inte annat!!! ;) Dagen i Trollhättan gick som sagt helt okej även om vi inte kom fram till nåt speciellt om man säger så..................
Sen åkte jag till en som hete Jonathan och var väldigt trevligt och han gav mig en ny syn på oss bloggare lite spännande faktiskt men vet dock inte om jag kan hålla med om allt han sa men kul att se hur han tänkte ^^' Sen hade han en Amrikansk bulldog tror det stavas så HAHAHA!!!
Iaf jag var liv rädd för den i början men det släppte allt eftersom som tur var och gissa vad!!! Både denna och förra månaden har jag gossat med 2 ''kamphundar'' erkän jag är faktiskt riktigt ball eller nåt ^^' Aja nu sitter jag i vilket fall på bussen och om ca 30 min är jag framme i Skövde as gött så hörs mer då tjaaaaaaaaao! ;D


image description