1/10 del av min månadspeng!! 3/7

Go morgon alla läsare!!! Då är mötet klart och ska snart bege mig ner på stan för att käka lunch så det blir nice!!! Asså hela denna v vart helt sjukt stressig och började morgonen men att springa till mötet..................... Så sjukt jobbigt och ångra faktiskt att jag skulle vara sund och gå och inte ta Taxi för engångs skull, vilket slutade bara dåligt HAHAHA!!! Härdan efter alltid Taxi när brådska sker right?!?!?! just de Mommy hade hittat mina solglasögon så från och med nästa v eller imorgon kommer jag  kunnah a mina älskade solisar love them!!! Turligt nog tappade jag bara mina brillor för 500 kr på bussen, så gjorde inte ås mycket det är liksom bara 500kr typ 1/10 del av min månads peng liksom ;) De andra jag har nu hemma kostar mellan 1500 - 2000 vilket hade gjort bra mycket mer HAHAHA!!! Japp nu ska jag dra mig så hörs vi mer sen looooove!!! ;D