Absolut det bästa jag vet!

Nåt jag tycker är riktigt kul är när mellan blonda eller brunetter ska försöksa sig på att bli platina och sen blir blir kyckling gula eller oranga HAHAHA!!!
Jag personligen förstår jag inte hur de kan misslyckas så hårt som de faktiskt gör och sen att de kan gå med det en längre perios, hallå det är bara pinsamt ju HAHAHA!!! Men det bästa är när man får höra att de färgat 3-10 gånger vem kan intel iksom hålla sig för skratt liksom =P
De flesta förstår inte att de måste ha special produkter för att få den fina blonda nyansen utan tror att köper jag bara 1 produkt eller 2 (Hårfärgen) så kommer jag sen bli blond och sen blir de kycling gula eller helt oranga, sen köper de ny färg och håret blir bara värre HAHAHA!!! Besta jag vet!!! x)
Slutar alltid med att de går till firssören och gör det, samtidigt som de får en skln utskällning av dem hur de behandlat sitt hår HAHAHA!!!
Så vill ni blondiner där ute göra mig glad så kan ni fortsätta färga era hår misslyckade och inte använda bra produkter så kommer jag lova att jag kommer älska er eftersom ert hår ser brutalt fail ut HAHAHA!!!