Alltid samma sak!

Sitter nu i bilen och har piss tråkigt HAHA!!! Tror jag har packat med mig det jag behöver iaf =S Jag hade bestämt mig för att packa ner ytterst lite, men oh no så vart det inte x) Blev proppad väska + en liten väska till ^^' Aja nån gång ska jag la lyckas med de eller?!?!?!
Undra hur det då kommer bli då vi ska till Bulgarien =S Vår familj är typ kända för att vi packar med oss mer än nödvändigt så varför är jag inte förvånad HAHAHA!!!.
Men hallå man ska kunna överleva liksom. En proppad liten dragväska är la inte mycket eller?!?!?! Det tycker iaf inte jag, men när de blir Bulgarien så kommer jag ha med min stora väska och kanske köpa en ny där eller innan HAHAHA!!! Jag brukar ha en tradition att köpa ny väska varje år liksom jacka och allt annat jag ''måste'' investera i höhö =D Aja nu ska jag äta godis och titta på Andra avenyn så hörs vi mer sen ;D