Älskar äkta päls/skinprodukter! 22/7

Go morgon alla readers!!! Vaknade nyss och jag blir så sjukt förbannad på denna förkylning asså.............. Igår kändes det som om halsen var äntligen påväg åt rätt håll men fuck my as att det inte alls va.................. Blir tokig på denna hals och  Tis - Fre ska jag stå i studion och får verkligen hoppas att halsen blir bra imorgon!!! Sommarförkylning hatar jag.............. Aja nog om det, det får bära eller brista i studion vad mer kan jag göra liksom, dansstegen är nog ingen konst för benen är jag iaf friska i HAHAHA!!!
Idag blir det som sagt till Öland igen och ska träffa den andra släktsidan av Mommy och ska bli hur nice som helst, samt att jag ska titta på skor. Hittade ett par ''mokasiner'' som var as fina och givetvis var det äkta skin på dem höhö. Älskar djurskin/päls det är bland det bästa som finns =D Lovar er det håller dubbelt så bra än fusk som är dessutom billiga och fula kopior!!! Så ett råd köp äkta för det tjänar ni på i längden även om det ligger på kanske 400 -800 mer än de skor ni kankse titta på först =P
Aja nu måste jag fixa mig och sen bär det av igen så hörs mer sen!!! =D



Kategori: Allmänt
Taggar: Mokasiner, Öland, halsproblem