Äntligen framme!

Woho då är vi framme och har precis packat upp allt och själv sitter jag i min lilla söta One Pice<3 Den måste nog vara över 1 år nu tror jag, köpte den efter studenten om jag minns rätt vilket jag gör höhö Resan har gått sjukt bra ner och det måste nog vart den tråkigaste resa i hela mitt liv eller var den HAHAHA!!!
Daddy tyckte att jag skulle övningsköra mellan Hjo och Jönköping =S Turligt nog gick det bra eftersom jag är så incredible hihi ^^ Ska inom kort hoppa i säng för imorgon blir det heldag på Öland helt underbart kommer det bli!!! Det som är mindre bra är att jag kanske inte kommer kunna blogga eftersom batteriet kanske dör och blogg appen är helt cp så får se hur jag löser detta =/
Det som är betydligt bättre är att jag kommer kunna ta massa bilder som jag får lägga upp när jag kommit hem eller dagen efter =D Aja nu ska jag fixa mig inför sängen för imorgon blir det tidig morgon för mig så hörs mer imorgon gonatt på er mina små ostron ;)








Kategori: Allmänt
Taggar: One Pice, Kalmar, Öland, Bilder