En andra chans, glöm det!

Nåt jag verkligen ogillar är folk som inte förstår att det är över nu och för alltid............. Jag vet inte hur många kort jag fått under de senaste åren av desperata människor och inte tala om sms!!! Inte undra på att jag fått byta nr nästan stup i kvarten =/
Tycker det är tragiskt att de inte förstår att om man inte svarar tillbaka borde man inte få en chans oavsett om de skickar skor, blommor, kläder eller annat skit jag inte ivll ha oavsett prisklass!!!
Iaf här är vissa de desperata som tror det funkar att skicka blommor och annat skit för en andra chans och detta är inte ens 1/10 del.........................


1 Anonym:

skriven

Herregud! Trodde inte patetiska du skulle sjuka så lågt att använder kort som skickats tlll din döda bror.. men tydligen, skäms du inte ens?

2 HERREGUD

skriven

Håller med anonym. Jävla idiot. Har du inte ens respekt för din bror då är de fan illa alltså. Stackars dig och din familj. Skäms.