Det är mitt liv och jag är den jag är!


Fick en fråga av en läsare från Borås som undrade om jag var sånhär i verkligheten och om allt som jag skriver verkligen händer på riktigt eller om allt är bara påhittat.
Tror jag har besvarat nån liknande fråga under min frågestund jag hade för typ 1 årsen men kan lika bra svara p åden igen och eftersom ninu följt min blogg i 1-2 år så kan ni lika bra få veta den hela sanningen om mig ;)


När jag startade denna bloggen så hade jag redan bestämt mig för att allt jag skriver ska vara sant och att jag ska vara mig själv.
Så svaret är enkelt allt jag skriver är sant och jag sammarbetar med ett Skivbolag, ska lanseras i USA, Mommy & Daddy pay, jag dejtar inte fattiga människor och jag är inte så förtjust i korsningar utan vill ha renrasiga djur oavsett djurslag!!! ;)
Sen till min personlighet, självklart är jag mig själv, hallå vad tror ni själva?!?!?! Orka va nån annan liksom.
Folk som känner mig vet om att jag kan vara den sötaste och snällaste lilla ängeln de någonsin träffat på =D
MEN retar man upp mig får man stå sitt kast och jag yttrar mig om precis allt jag tycker om dig, alltså sanningen!!! ;) Så gillar du ge och ta kretik kan jag lova dig att du kan göra båda delarna med mig HAHAHA!!!



Har ni fler frågor är det bara att maila mig på [email protected] ;)
Kategori: Allmänt
Taggar: Svar på tal, Borås, Mr: Lip, USA