Det var på tiden!

Japp då har man tagit årets första dopp och nog va de på tiden allt och vad passade då inte inviga det om inte på Öland?!?!?! Är så sjukt glad och trollskogen har vi med hunnit med, dock rätt meningslös om jag ska vara ärlig men man fick motion så nåt posetivt iaf =D Nu är vi påväg till Borgholm för att lämna av Mommys kusin och jag ser ut som Dr bombej eller vad han heter i huvudet HAHAHA!!! Bjuder er på den kanske ska döpa om mig till Dr Lip nu HAHAHA!!! Ne så skoj ska vi då inte ha höhö =P Det verkar som vi ska vara kvar.................. -_-'
Asså jag hatar visa mig ofixad så troligen lär det nog bli att vi åker hem om de inte kan muta mig genom att köpa skon som jag vill ha fast de har jagi nte sdagt höhö ;) Aja nu ska jag låta håret torka klart så hörs vi mer sen!!! =D