Detta är bara tragiskt!

Eftersom de kommer en mängd olika meddelanden till min youtube då jag sagt vad jag verklgien tycker verkar folk inte fatta att jagi nte är nån Hanna Widerstedt wannabe.....................
Sen för det andra, tror der seriöst jag tänker ta åt mig av nåt de skriver HAHAHA!!! Sjukt tragiskt men man får alltid ett gott skratt tex: Tror du nån bryr sig vad du tycker.

Att bara skriva ett pm visar klart och tydligt att man bryr sig när man ska visa tin patetiska åsikt HAHAHAHA!!!
Seriöst ni är för roliga ni Svenskar ibland, dubbelmoral typ helatiden ^^' Sen för det andra skulle nån komma fram och misshandla mig eller ens röra mig kan den räkna med våra advokater och att den eventuellt kommer hamna i fängelse så tänk först innan ni gör nåt dumt säger jag bara!!!

Sen till sist, tänk att folk ska klagar på min gramatik när de själva kan knappt stava HAHAHA!!! Inte undra på att folk här i Sveriges läs och skrivsvårigheter ökar när de flesta skriver som 4-6 åringar, tragiskt men sant =/