Djuren ska med ha det bra! 19/7

Go morgona alla readers som inte kan få nog av min underbara blogg HAHAHA!!! Japp idag har jag massa saker att göra som jag hade helt glömt att räkna med.................. Men aja det löser sig nog iaf och ska man hinna med så mycket får man gå upp tidigt right?!?!?!  Sitter nu med blött hår och ska inom kort fixa mig för alla dagen bravader men första prioritering är Djurhotellet för Santos.
Asså jag förstår inte människor som inte skickar iväg sina djur till djurhotell. Asså jag hade djurvakt ett tag men de var typ rätt misslyckande och då skickar jag hellre min lilla bäbis till nåt place där jag VET att han kommer ha det fint!!! Tror vanliga Svensson är för fattiga för det eftersom det kostar pengar, men vad kan det kosta 350-750 kr per natt och det är ju inga pengar alls ju..................... Det är väl lika mycket man får betala på ett äckligt Svenskt snusk hotell även kallat vandrahem HAHAHA!!! Fast det kanske är bra att vara en snål fattig Svensk vad vet jag?!?!?!? Aja nu ska jag ta lite frukost så hörs vi sen!!! =D