Han hittades i kloakerna!

Han hittades i en kloak av två byggarbetare som sedan lämnade in honom till polisen.
Han var då uttorkad, undernärd och hade brännskador på tassarna.


Illern Vilse söker ett hem


Tittade runt lite på blocket angående en annons på Iller för jag hade inget vettigare öfr mig, iaf så hittade jag denna annons och kom bara till 4 raden då jag läste detta......................
Sånt här gör mig så sjukt fucking förbannad så det finns inte!!! Nog för jag kan tänka mig bära illerpäls men att som oansvarig ägare och släppa ut sin ''vän'' i friheten är bara för lågt!!! Sånna människor skulle jag ärligt talat vilja ta ett allvarligt snack med och ge den en sjuheslike utskällning!!!
Jag skulle rent av bryta nacken av den människan, att läman ett försvarslöst djur som är klassad som TAM ska man inte lämna ut i skogen!!! Det är absurt, ska nog dra i lite trådar så får vi seo m jag får tag på ägaren och då är det fan inte kul för den!!!