Hem till underbara Västergötland! 23/7

Go morgonalla små läsare!!! Har precis ätit frukost och sitter nu i soffan och bloggar lite ;) Japp idag blir det hemåt till Västergötland och vist ska det bli skönt att få komma hem till kära Skaraborg allt höhö Som ni med kan se så har jag lita saker att beta av när jag kommer hem!!!  Jag är fett taggad inför festivalen jag ska på och nu känns det som att rösten är tillbaka bara lite täpt i näsan men har bra produkter som nog ska försöka hålla mig någolunda frisk fram tills dess ;)
Ska med be Daddy köra förbi Hemmakväll för att köpa nytt headsett och eventuellt ett nytt mobil skal!!! Ska se om de har Svampbob fyrkant skalet som de har i Skövde för den vill jag ha HAHAHA!!!
Den är så sjukt söt ju och eventuellt ska vi svänga förbi en bil firma i Jönköping och titta bil, så vem vet kanske blir bil ägare lite senare idag höhö ;) Själv tror jagi nte att det kommer inträffa men man ska aldrig säga aldrig eller hur?!?!?! ;) Aja nu måste jag börja fixa mig så hörs mer sen!!! =D