Jag är en snäll människa!

Asså ni som läser min blogg och som tycker jag är helt CP tack detsamma säger jag bara!!! Anledningen till att ni inte gillar mig är av följande


1 Ni är avundsjuka
2 Ni känner mig inte för 5 öre
3 Ni är arbetslösa och helt enkelt utan liv


Det är skit lätt att sitta och tycka saker bakom en skärm och ringa mig med på dolt nr kl 3 på natten. Men Face to face vågar ni banne mig inte ens yttra er om nåt efterosm ni är så sjukt patetiska HAHAHA!!!
Asså jag är världens mest snällaste person ni skulle kunna träffa på ever jag lovar!!! Ta bara senast jag var ute på krogen gick jag runt och gav ut pengar till massa fattiga människor som inte hade råd att köpa bakismat!!! Då hindrade jag svällt till några stackars fattiga Svensson som fick åka hem mätta och glada ;) Så jag är lätt den snällaste personen ni skulle kunna träffa på hihi =D