Karriären i förstahand!

Nåt jag började funderade på var att tänk vad skönt om det fanns en dejting sajt där ändast folk med goda ekonmi eller bra utbildningar fick vara medlemmar!!! Tänk vad livet  hade vart enklare för oss andra, slippa dra massa nitlotter och öka chansen att hitta en vettiga människa!!!
Jag perosnligen skulle tycka att det hade vart sjukt mycket bättre än alla 1000 dejtingsajter som redan finns..................... Nu vet jag inte iof om det inte finns men ni förstår vad jag menar. Det är ju inte så att på en vanlig dejtingsajt att du berättar vad du tjänar och om du har gymnasiumkopetens eller ej liksom HAHAHA!!!
För mig är det ett måste att perosnen har gymnasiumkompitens + att den ska ligga över 30 efter skatt, samt att den ska va i god form!!! Sen kan man gå på utseendet och personligheten eftersom vem vill egentligen dejta en fet, inkompetent och fattig människa förutom Svensson dvs?!?!?!