Läskigare än paddor och grodor!

Då så är lunchträffen avklarad och var verkligen helt underbart!!! Nu blir det raka vägen till Trollskogen och efter det blir det bada och sen gå runt i Borgholm hihi ^^ Asså jag måste bara berätta 1 sak, asså ni vet att jag har väldigt svårt för Cp-människor som jag kallar de (Utvecklingsstörda/Rörelseförhindrade) gissa vad!!! När vi var i Borgholm så stötte vi på sånna =S
De vill komma fram och hälsa och jag blev rädd för dem så sprang in i bilen och låste HAHAHA!!! De är nästan värre en min grod/paddfobi vilket är både roligt eftersom de är så söta på ett invecklat sätt, men samt tragiskt eftersom de är ute oavsett väder HAHAHA!!! Ne men jag har nån fobi för sånna människor läskigt ju =S Aja nog om det, var som sagt i Sandvik och tog Stekt flundra med mos mums<3
Är ni på Öland så råder jag er att åka dit helt underbart, resturanger ligger precis vid hamnen och är helt underbart<3 Japp nu ska jag koppla av och lyssnah lite på musik tills vi är framme så hörs vi mer sen!!! =D