Lycka till!

Då är vi påväg till hem och vi hittde inte hemmakväll i Kalmar så får nog bli att köpa etta i Skövde + mitt svampob skal HAHAHA!!! Asså jag är så sjukt glad idag och känns som jag skulle kunna gå och krama vilken Svenssons som heslt både skrämmande men ändå till viss del lättande HAHAHA!!!
Just de igår träffade jag på bloggläsare i Borgholm och hoppas ni blev nöjda med bilden jag ställde upp på och roligt att ni gillar min blogg!!! =D Undra om det kommer ske som det gjorde sist att jag träffar bloggläsare i Bulgarien?!?!?!
Det hände sist då jag var på Samos så vem vet kanske får träffa fler där ;) Asså alla läsare som älskar min blogg och som följer den vill jag bara säga fortsätt dröm och kämpa med det ni har berättat för mig så kommer det gå!!!

Sen till er som är mongo kan jag bara säga fortsätt att försöka va nåt och misslyckas vidare i ert boring life tills no one vill ha er HAHAHA!!! Nu ska vi fortsätta färden mot Jönköping där vi ska luncha och titta bil till moi, är happy som heslt och ska titta vidare på Andra Avenyn så hörs mer sen!!! =D