Man vill bara krama och pussa på dem! 21/7




Go morgon alla små readers!!! Kom nyss ut från duschen så sitter nu i min lilla One pice och har precis haft i mitt värme skydd så nu ska håret få självtorka undertiden jag bloggar innan jag börjar fixa mig höhö ;) Idag blir det som sagt Öland och ska bli as nice att få komma dit igen, var nog 1 årsen jag var där sist................
Asså jag skulle aldrig vilja bo där 24/7 eftersom det är landet och det går massor av ''små'' hamburgare överallt och ni vet vad jag jag tycker om dem höhö ;) De ända kor jag tycker om är Yersy eftersom de ser ut som små pokempnkor HAHAHA!!!
Men min absolut favorit kossa är nog långhår som jag inte ens vet vad de heter HAHAHA!!! Men de är iaf söta för de är så håriga och man vill bara krama om och pussa på dem hihi x) Aja nog om det, asså dagens I-landsproblem är mitt headsett som har gått sönder buhu ='( Så idag måste jag köpa ett nytt, vad kan de kostal iksom inte mer än 200 eller?!?!?!
Asså jag har noll koll känner jag, men det löser sig nog huvudsaken är att jag kommer ihåg vad jag ska göra idag och köpa iaf ;) Aja nu måste jag börja fixa mig så hörs vi lite mer sen!!! =D



Kategori: Allmänt
Taggar: Öland, Ko, långhår