Mr Gay of Sweden 2012!

Fick för några dagar sen veta att en vän till mig är en av kandidaterna till Mr Gay Of Sweden 2012!!!
Blev verkligen jätt glad för hans skull och hoppas det kommer gå riktigt bra för honom!!! =D


Så nu är han en av de tävlande som slåss om titeln Mr Gay Of Sweden 2012 och att han är jäkligt het det går ju inte att undkomma eller hur ;)




Kommer ihåg att vi pratade över MSN via videochatten då han frågade mig om jag viste hur man gjorde för att söka till Mr Gay Of Sweden. Jag rör mig inte så mycket i HBT-världen så hade ingen jätte koll som vanligt HAHAHA ^^' Men berättade det lilla jag viste och tipsade om att man borde hitta mer info på deras hemsida (Qx/Qruiser) eller fråga nån annan HBT:are som viste mer om det hela. Oavsett om mitt råd gav nån hjälp eller ej så gick det jäkligt bra ändå ;)


Georg som han heter är en riktigt go grabb på alla sätt och vis. Han är mest känd via Idrottssammanhang då han utför kampsort på högnivå och då Judo såklart ;) Han är väldigt duktig och tagit hem väldigt fina priser under årens lopp och fler lär det säkert bli skulle jag tro =)



Gör som jag och lägg en eller flera röster på Georg så han tar hem titeln Mr Gay Of Sweden 2012!!!


Såhär gör du:

Smsa ordet: MGS 1

Till nr: 72299