Simon gästbloggar!

Tja alla läsare! Idag är det jag som bloggar här då Mr Lip har fullt upp med annat än att blogga. Detta är mitt första blogginlägg ever så förvänta er inget megabra blogginlägg men jag ska försöka göra mitt bästa för att de ska bli så läsdugligt för er som möjligt höhö!!!
Så vem är jag då hmmm..... Kan väl börja med att mitt namn är Simon som rubriken lyder (logiskt va?!?!) och är en av Mr Lips närmaste vänner. =D
Vad kan man mer säga om mej då???? Är omkring 20, pluggar vanligtvis som vilken plugghäst som helst men nu är de sommar så då har jag LOV! Gillar att chilla om dagarna och va me vänner och närmaste och bara ha roligt. Helt enkelt att ta varje dag som kommer och aldrig ta något för givet....
Men nog om mej nu!!! XD
Så vad händer här just nu då??? Mr Lip är ute i köket och fixat lite käk åt oss, ja vet vad ni säkert tänker, "Hur i helv*te fick du honom att laga mat????!!!!!" Svaret är enkelt, vet man hur man ska be snällt så kan vem som helst göra ett mål mat åt dej! ;))))
De var jättemumsigt iaf, nej nu ska jag ut i köket och vara lite social och försöka ha en allmänt trevlig kväll helt enkelt. :) Nej nu får ni ha det så gott allihopa och tack för ert tålamod med att läsa en nybörjares inlägg!! :)))
Hoppas ni tyckte om de! =D