Sommar = ej smink!

Woho nu är jag hemma igen efter vart och handlat med Mommy =) Vi köpte lite msått och gott som ni kanske ser ;) Hade bestämtm ig för att träffa Mikael men jag ändrade mig i sista stund och begav mig för att träna istället HAHAHA!!! Så snäll var jag =P Aja han viste 'ndå inte om det tror jagi nte iaf om han inte lsät min blogg dvs =S Äh vi får vara coola och hänga en annan dag helt enkelt ^^ Nu ska jag fixa lite på en text jag började på igår och kanske så får ni höra den (mest trolgit inte). Asså det absollut värsta jag vet är att bära smink på sommaren och det är för det kladdar så sjukt mycket, vilket är det värsta jag vet!!! Så nu har jag vart sminkfri varje dag och ska nog sluta helt med det förutom utgångarna, alltid kul att va lite extra to much HAHAHA!!! Japp nu ska jag forstäta sen ringa skivbolaghet hörs!!! ;D