Söndagar får en mening!

Jag har fått världens bästa idé eller ah jag tycker det iaf HAHAHA!!! Jag kom nämligen på att jag skulle inskaffa en ny sak här på bloggen och då undrar ni givetvis vad eller hur?!?!?! Klart ni gör ;) Att jag bloggar om mitt liv är väl ingen big news eller att jag laddar upp veckans 3 mest spelade låtar då jag inte glömmer bort de dvs HAHAHA!!! Iaf nu ska jag börja med en till sak på Söndagar hihi =D
Eftersom jag hatar Söndag pågrund av att det finns nada att göra har jag nu kommit på ett bra sätt att göra den funny!!! ;) Så vad ska jag göra, jo det ska jag berätta här och nu tänkte jag!!! Varje Söndag kommer jag tipsa om en sevärd film som antingen går på bio eller finns att hyra i nån butik i närheten om man inte bor ute på landet dvs!!! Vilket innebär att Söndagar är nåt att se fram emot, vist är jag ett geni?!?!?! Klart jag är =D