Svar på tal!

Det var en massa tjat om min ''bror'' som jag tydligen inte ens viste om att jag har haft?!?!?! Jag har aldrig haft en bror, jag är ensam kid för er som inte har fattat det än............................. Detta är tragiskt att ni ens försöker med nåt sånt här!!! Sen det värsta av allt är att ni är så sjukt fega att ni måste skriva anonymt och inte vågar visa er eller säga vem ni är så kan jag ta det personligen för er!!! Men det är väl så ni Svensson är right?!?!?
Ni tror er så sjukt mycket men att stå upp för sina saker det gör ni då inte!!!
Om jag nu skulle haft en bror skulle jag aldrig dragit in honom i detta och hade ni visat hänsyn till min såkallade ''bror'' hade ni inte dragit upp det. men ryggrad verkar ni sakna och därför ni aldrig kommerk omma nån vart antar jag!!!
Så till er fjantar som vill fortsätta diskutera detta kan kontakta mig på FB och så träffas vi live så kan vi ta det FACE TO FACE om ni inteä r som alla andra skabbiga Svensson!!!