Ta bort rösträtt!

Nåt jag verkligen tycker är onödigt att vi i Sverige har är rösträtt eftersom ingen vågar styå för vad de tycker oavsett....................... Varför då har det liksom?!?!?! Jag skiter liksom i om nån röstar på SD (Sverige demokraterna) eller nåt annat parti så länge de kan stå för sin sak!!! Men människan funakr tyvärr inte så, de kan ändast stå för massa saker om de har fler bakom sig right?!?!?!
Ensam vågar de knappt yttra sig om saker de vanligt vis skulle reagerat på varför?!?!?! Om det nu ska vara så behöver vi inte ha rösträtt anser jag!!!

Jag kan säga att jag röstar stolt på Moderaterna eftersom jag anser att vi inte kan ha allt rättvist och de som har pluggat eller jobbat sig uppåt (slitit) ska givetvis ha bättre pansion och få snabbare hjälp till sjukvård eftersom de har gjort rätt för sig och hjälpt samhället framåt!!!
Till skillnad från vissa andra.................................. Så skulle fler inse detta skulle fler pluggavidare och göra nåt vettigt av sitt liv och inte sitta på en stol på Netto halva sitt liv!!!


1 Anonym:

skriven

Asså du är ju pinsam.. Hur mycket bidrar du med till samhället? Du borde nog lära dig själv att stå för saker och ting på riktigt! Haha!