Underbar publik!

Go kväll alla readers!!! Då är man tillbaks efter en helt underbar släktträff och var verkligen hur roligt som helst!!! Jag blev även erbjuden stå för lite underhållning, var dock inte vad jag hade förväntat mig men man fick en härlig publik höhö Så vart några sånger och hade jag sett att gitarren vart med hade jag kunnat ana att de va nåt lurt i görningen men aja bjöd på en liten show iaf ;) Just de min hals är tillbaka igen!!!
Underbart eller ah den är inte 100% men den är tillräcklig för att kunna spela in i Studion så på Måndag ska jag spela in i studion medl diverse låtar samt välja ut matrial som vi ska ha till festivalen och boka in danscoach för festivalen och lite annat ;) Får även reda på då hur de har gått med USA-lanseringen och kommande projekt samt min hemsida hihi Gissa nån som är lycklig jo de var ju vist jag HAHAHA!!! Aja nu ska jag hoppa i säng för imorgon ska vi till Öland igen och träffa´Mommys andra sida så blir nog nice skulle jag tro ;) Så gonatt på er era små ostbollar ;D