Vill släktforska!

Då har man vart i Borgholm och var kul att äntligen få komma tillbaks igen, hur har jag kunna vara borta från Öland i 1 år?!?!?! Förstår inte hur jag tänkte då, mitt andra hem ah de är det verkligen =') Iaf var vi på ett mysigt fik som vi alltid gick till när jag var un petit garcon så det var väldigt uppskattat och efter fikat gick jag & Mommy för att titta skor, kläder och lite andra onödiga saker vi egentligeni nte behöver. Så imorgon kanske det blir nåt litet vem vet?!?!?! =P Aja nog om det nu är vi iaf påväg till släktträffen på Mommys sida och ska bli skit skoj. Det är ju där som ni vet har vårt lite finare folk, inte för den andra sidan är dåligt folk men ni fattar vad jag menar. Jag skulle vilja släktforska för då kanske man kan få reda på om vi har kungligtblod eller ej?!?!?! Vore lite fräckt om vi nu hade det höhö ;) Japp allt för mig just nu hörs mer sen!!! =D