Bara småpengar!

Nu är det verkligen fredag och trots att bloggen kronglat de senaste dagarna så blev de en riktigt skön fredags överraskning både för mig och er skulle jag med tro ;) Ska fixa ltie filmer till mig och Sweety som vi ska mysa med lite godis och sånt som Mommy köpt te oss<3 Gissa mer vad jag har köpt?!?!?!
Jag har köpt barnflingor HAHAHA!!! Var tvungen att ta kanin pluttar eller vad de nu heter, det är så nice ju, sällan jag äter flingor så Mommy tyckte det var på tiden och när jag var liten fick jag alltid sånna flingor de ksotar typ 35kr och as små paket........ är de då itne smartare att göra störreförpackningar HAHAHA!!!
När jag va liten hade vi alltid 3 olika typiska barnflingor som vanliga svensson brukar tycka är för dyra HAHAHA!!! Asså 35 kr liksom småpengar och fattar inte att föräldrar kan unna sinna ''älskade'' barn det gör ni?!?!?! Japp nu ska jag titta film hörs mer imorogn ha en trevlig Fredagkväll!!! ;D