Det ska vi bli 2 om! 2/6

Go morgon alla små läsare som älskar/hatar min blogg men ändå inte kan få nog av den HAHAHA!!! Japp nyligen kommen från gymmet och fick sällskap av Syrran så det var väldigt nice faktiskt ;) Idag har jag inget speciellt planerat faktiskt och funderar på att dra ner till ''stan'' och ta en glass med Santos och samt syrran i det fina vädret!!! =)
Att bero på det har jag inte fått min månadspeng av Daddy och han tycker jag ska börja betala mina räkningar själv nu =O Han hade räknat på att det kostar ungefär mellan 10000 - 15000kr i månaden att hålla mig vid liv och på ett sätt kan jag förstå honom. Men vi får se om jag kan förhandlabort denna dumma idé + 10000 är min månadspeng så det är typ en standarkostnad anser jag!!! ;) Samt att min mobilräkning inte gått på 3000 på länge, senast va typ 2 månadersen det hände HAHAHA!!!
Nu ligger den på stabila 1000 kr =D Aja borde kanske göra upp en budget för att se vart mina pengar tar vägen right?!?!?! Jag tittar sällan på mina kvitton, har de mest som sovenirer HAHAHA!!! Kanske ska börja göra det eller?!?!?! Aja nu måste jag in i duschen så hörs vi mer sen!!! ;D