Jag gillar att övningsköra!

Många undrar säkert varför jag övningskör så mycket och varför jag inte kört upp än, så täkte ta upp det!!! ;) Anledningen till att jag inte kört upp än är för att det är kul att övningsköra!!! =D Ska jag vara ärlig skulle jag kört upp för ca 3-4 månadersen men jag gillar att ha nån som sitter breve att prata med samtidigt som man kör och därför har jag valt att jag inte ska köra upp än HAHAHA!!! Sen så kostar typ inte en körlektion så mycket heller, vad kan det gå på 500 - 600 eller?!?!?!
Det är ungefär vad jag köper mitt schampo och balsam för, en vanlig standar för hårkostnad i månaden liskom =D Sen så spelar det ingen roll oavsett om jag dröjer med uppkörningen eftersom min bil och mina pengar finns fortfarande kvar ändå och får ut det förr eller senare!!! ;)