Jag har vart saknad!

Woho sitter nu på tåget upp mot Sthlm och är riktigt taggad höhö!!! Min producent kommer och möter upp mig på stationen för att hjälpa mig att ta mig till Studion!!! ;) Känns hur bra som heslt, dock verkar mötet med Skivbolaget vara inställt, men aja det är blogglåten som nu är första prioritering och ni har väntat väl länge nu tycker jag!!! Sen så ska även en anna låt spelas in så det blir nog nice!!! =D Sen får jag se om ja hinner att träffa lite vänner, nu när jag berättat att jag ska upp till Sthlm så vill MÅNGA träffa en, puh jobbigt men roligt =') Ska försöka hinna med nån iaf, beroende på hur lång inspelningen tar dvs ;)
Aja iaf sitter jag just nu och häver i mig en algrensbilar och ska snart öppna min Red bull, fast då kanske jag inte kan sova så det kan va en dum idé HAHAHA!!! Aja nu ska jag försöka plugga lite texter så att den sitter inför studioinspelningen, hörs mer sen!!! ;D