Lördagsmys!

Tänkte att jag hinner med att blogga lite snabbt undertiden jag väntar på att Sweety ska bli klar i duschen och undertiden jag ska inänta att kräftorna ska bli upptinade!!! ;) De var faktiskt billiga kostade bara 99kr oc trodde de faktiskt skulle gå på 199 så jag kanske fynda på Maxi HAHAHA!!! ;)

Oavsett om det var ett fynd eller ej köpte vi det och samt lite annat gott, jag var tidigare idag på systemet och valde ut fin skumpa och fint vin för kvällen!!! Så ikväll blir det nog mys och sen får jag se om vi hänger med ut i nattens vimmel höhö ;) Så med kräftor, mackor, skumpa + vin och lite smått och gott landade vi bara på 5 - 600 så blev en rätt billig lördagskväll för oss ändå ;)

Japp nu ska jag se hur man lagar detta för det har jag då aldrig gjort ha en trevlig lördag och så bloggar jag sen igen!!! ;)