Min Hero för idag! 12/6

Go morgon alla bloggläsare!!! Sitter nu på tåget ner mot Göteborg och jag höll på att missa tåget HAHAHA!!! Så Mommy var snäll och tog en taxi åt mig<3 Så hon är min Hero för idag!!! ;) Iaf jag hann iaf fixa mig och få med mig allt jag skulle ha med. Dock missade jag frukosten.................. eller jag tog en halv banan innan jag gick så kanske kan hållam ig, får nog bli en Red Bull kanske vem vet höhö ;O Min app säger att det är dåligt väder i Göteborg =( Inte okej, men den sa att det skulle va sol i Skövde så den kanske har fel vem vet höhö ;D Aja nu ska jag ladda inför mötet med Skivbolaget och vet inte om ni ser men provade att lägga min lugg på ett annat sätt idag och blev la helt okej!!! Kanske börjar gå såhär istället vem vet ;) Aja hörs lite senare kanske när jag är i Göteborg!!! ;D