Nu blir det fullt upp!

Då sitter jag på tåget hem och det verkar som jag hinner med alla dagens olika bravader!!! As nice, var som sagt på möte med mitt Skivbolag och ja fick reda på en hel del. Vi ska eventuellt försöka delta i ..........festivalen och även skicka in det jag spelade in i Torsdags till USA bolaget samt planera lite gigg och viktigaste av allt strukturera upp Pop Maratonfestivalen!!! Vi ska öva upp mitt scen språk + hyra in korografer eller vad  de heter för att fixa in snygga moves till låtarna jag ska framföra höhö ;)
Så på måndag blir det ingen träning för då ska jag befinna mig nere i Göteborg för att spela in fler låtar ballt va?!?!?!? Ni som trodde jag hitta på, seriöst skaffa er ett liv vissa av er!!! Bara för jag lyckas så mycket bätte än er i mitt liv och inte står i en snuskig korvkiosk som er och tror man får status att stå där HAHAHA!!! Sorgligt det där men aja sånt är livet right?!?!?! Hm iaf gick mötet bra och ska även få en hemsida senare där låtar och massa göjs läggs ut på mig så det blir nice det!!! Nu ska jag njuta av min fanta så hörs vi mer sen!!! ;D