Ska man vara fin får man lida pin!

Då är dagen i studion avklarad och det vart en väldigt rolig dag och insplningarna bara flöt på, vilket var kul givetvis!!! ;) Nu bär det av hem och sitter på X2000 hem nu och lite skönare att sitta på det än reginal om man säger så. Fick ta det eftersom annars hade tiden inte passat när jag kom in men det gick bra det med även om det tog 1 timme längre HAHAHA!!!
Ända som är skönare med de tågen är att det inte slår lock för öronen som på X2000 och vilket jag har just nu HAHAHA!!! Aja ska man vara fin får man lida pin och det är som sagt bara i början sen är det över!!! ;)
Japp nu ska jag lyssna på musik och njuta av att dagen är avklarad och allt gick så bra med =D Hm japp det är allt vad jag hade och säga nu iaf och vihörs mer sen antingen när jag kommit fram eller om jag kommer på nåt mer att skriva hörs!!! ;D