Svar på frågor!

Go morgon alla läsare!!! Japp som ni kanske märkt så är nu blogglåten klar nu och finns att lyssna en snutt av den här på bloggen!!! Har fått mycket beröm för den av nära och det är viktigast än folk jag knappt kännerl iksom HAHAHA!!! Men vist är det bra iof om de med gillar den ;) Iaf tänkte jag klargöra vissa saker!!! Ni kanske undrar varför jag presenterade låten på Engelska och bara gav ut en ltien snutt av låten, vilket jag ska svara här och nu på ;D

 

1 Jag presenterade låten Wannabe på engelska eftersom jag satsar på karriär i USA och inte här i lilla landet tråkigt (Sverige) 

 

2 Jag får inte lägga upp hela låten eftersom det kan påverka negativt min USA lansering, så stränga order från mitt Skivbolag!!! ;)

 

Så nu vet ni det nu ska jag ta lite frukost och nörda inte sönder den, men eventuellt i v kommer jag kunna lägga upp hela låten beroende order jag får från mitt skivbolag jag ska träffa på Söndag!!! ;)