Inte värt att sommarjobba!

Jag fattar inte hur folk kan sommarjobba ärligt talat?!?!?! Tänk att gå upp kl 7 - 8 på morgonen, för att sedan ha någon som står och bossar över dig fram till kl 4 - 5 på eftermiddan!!! Seriöst hur pallar folk att utsätta sig för sån skit varje dag?!?!?! Vist man får betalt, vad får man typ 3000 - 4000 av 3 veckor. Seriöst det är helt sjukt och svettas för sån liten lön, det är inte ens värt det!!!
Jag har sommarjobbat 1 gång i hela mitt liv och då sommarjobbade jag ihop med en kompis på samma place, vilket gjorde det roligt. Nu var det första sommarjobbet för oss sjukt nice jämfört med andra sommarjobb man kunde få tex Servetris, torka gamlngar ur röven eller va på hunddagis och ta upp bajs liksom. Iaf på 1 dag arbetade vi 1-2 timmar av 8 timmar och fick 3500 för att göra ingenting HAHAHA!!! Så sjukt lamt egentligen ;)
Iaf efter den de 3 veckorna bestämmde jag att inte sommarjobba sommaredärpå och året efter startade jag mitt företag som jag tjänade bra mycket mer på!!!